I will miss you

Sista inlägget på länge, I think. Hmm vet inte när jag kommer blogga igen hoppas datorn där borta funkar, I don't think so.
Anyway mamma och jag packade in det sista i bilen. Jag är så förväntansfull, ojoj.
Mindie ska ta hand om posten och tacka ja när jag kommer in på Natur.
TÄnkte på det innan. Jag längtar lite smått till gymnasiet men ändå rädd, eller? Längtar till jag ska köpa min stora fina kalender (hoppas jag hittar en rosa) och pennor och sånt. OOHH! 
 Vad är jag rädd för? Hmm..
JAg kommer klara allting men jag har inte min bästa kompis Senida vid min sida så det känns ååh. Hon var alltid vid min sida när jag fick utbrott och sånr. Men jag kommer klara mig fint det är jag säker på. Jag klarar alltid mig, vare sig jag är själv eller med sällskap. Gillar faktist och börja något nytt själv. Att få vara ensam men det är jag sällan.
Aja nu ska jag inte börja skriva om det.


Ska på semester (hoppas vädret blir bra där, så jag blir brun. Har faktist lite färg) och ha kul. Rensa tankar och ladda till gymnasiet.
Kommer sakna stranden. Där finns ju ingen strand men får väl liga vid en pool och bada där. Vet inte om jag ser framemot det? Kan företälla mig hur det kommer se ut.
Sist jag var i ULqin sprang jag ur vattnet till mamma och började typ böla. Tjejerna som brukar hänga där och i Ks kanske förstår varför. BLÄÄ!
Men man känner faktist sig som en kändis. Aja ååh vad jag kommer sakna bloggen shiit. Min lilla bebis ju.

Ha ett underbart sommarlov alla som läser och I will come back.
See you soon

I love you snygginar!

ADELINA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0