torsdag fredag eller lordag ??????????

AAAAAAAAAAAAAH!! ( skrik
JAG HINNER INTE MED! Dagarna gar for fort haar. Vet inte nar jag bloggade sist sa vet inte vad jag skrivit och inte skrivit. Men de senaste dagarna har kag hangt pa stan och hemma.
Plus att jag sprungit runt i olika affarer for att handla sma grejer till huset.
Igar kvall var vi hos nagra slaktingar pa middag. Stamningen dar var trevlig plus att barnen dar gillade mig. Ena barnet hade blivit synet och han var hur pigg som helst och jag var jatte radd att jag skulle gora honom illa. For han sprang som en galning och kom och petade pa mig hela tiden for han ville att jag skulle fanga honom.

Plus att min mage sprangs snart. Jag ater som en gris, maten har ar faktist jatte god. Men pa kvallen ater vi alltid vattenmelon for att rensa magen, hihi.


Imorgon blir det val stan och chilla.
 JUSTE pa sondag kommer BLERO aaaaaaaaaaaaah. I love him. Men vet ej med vem jag ska dra dit?!

Idag nar vi satt ute elle rjag skulle satta mig sa driog Gagi undan stolen sa jag raknade. SHIIIT vad ont det gjorde. Jag har hatte ont i rumpan och den saken man har ovanfor rumpan, svanskotan?!

ADELINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0