mkt mkt

God kvall!

Har inte hunnit blogga. Dessa dagarna har vi sprungit kanns det. In i en affar ut igen in i en annan och so. Vi har snart kopt allting till huset tror jag.
Sen ska vi bara ta det lungt.

Vadret har varit olika. Det brukar vara varmt sen regnar det och sen askar men inte nu langre. Idag har det varit ratt so varmt sen regnade det lite och sen har det hallt sig ratt so bra.
Idag har jag mamma och pappa kopt badrums sakerna. Vi kollade po dem igar men bestamde oss idag.
Sen skulle jag och pappa in po internet kafe med priner for att sriva ut gymnasie ansokan eller vad det heter men mindie var inte inne so kunde inte fa mina uppgifter. For gora det snart eller so for jag ringa imorgon.


Imorgon ska jag kora bil for forsta gangen. Pappas kompis ska lara mig och jag kommer inte fatta nogot. Han snackar ju po albanska och jag kan ju knappt vad sakerna i bilen heter po svenska.
Asch bara jag provar so blir det nog bra.


Vi har inte kunnat oka nonstans pga alla mobler som kommer. Men vi var i Gjilan och skulle kopa mattor i nogon affar som dem visar po TV och for forsta gangen tyckte jag vi blev bemotta bra. I vissa andra stora affarer, som Mob In blev vi bemotta po ett mkt doligt satt, baar for vi ar fron Sverige!
Plus so fort affarer blir kanda so bryr dem sig inte om nogit mycket doligt!

Men nasta vecka kanske vi aker till Mitro, I think.
Och jag ater som en gris har. Vi var i Deqan for inte so lange sen och vi skulle ata so vi gick in till en stor resaurant \. Shiit vad gott det var. OOOHH at typ allting och deras sas var so god som jag fick till min mat med svamp, mums!



aja nus ka jag kila blev for mycket , ska dricka god dricka nu, blabar tror jag det ar. Dricker det hela tiden mums
ADELINA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0