HALLUUU!

Vaknade idag vid klockan 7 av att jag hade ont i magen. Jag gick in i duschen och tog slut pa all varm vatten, haha! Det var ialla fall skont och duscha i en ny dusch och pa var vaning. Fragade Belinda vad klockan var hon ba 10 men den var ju typ halv 8 da sa jag la mig i sangen igen och vaknade efter en halvtimme.
Sen har val morgonen varit normal, typ.


Ska dra till stan snart for att Gagi ska klippa sig. Vet inte om jag ska slinga haret och klippa mig lite, finns 2 jatte bra frisorsalonger har i Peja, men dem e fan dyra.
Att kopa saker och fixa haret har i Kosovo har blivit dyrt, inte alls lika billigt som innan. Tex kaffe,olja och andra saker ar dyrare har an i Sverige!
Och da far jag passa pa att skicka gymnasie brevet till Sverige!


Igar drack jag turkisk kaffe!
Sager bara en sak min forsta och sista! Aldrig mer. Den var as acklig. USCH! Borjade spy sen, luktade skit po toaletten sen haha.  BLAAAAAAAAAAAAAAAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0