090702

Men Halloo alla snyggingar!

Oj vad bloggen suger just nu, inga bilder eller inlagg, BORING!

Igar va hela familjen ute hela dagen for att leta efter mobler. Vi hittade jatte mycket fina saker. Po sondag eller nogon sag kommer dem och fixat koket och idag ska vi kolla efter badrums saker.
Trodde inte det skulle bli so varmt idag so jag borjade fixa mig med smink och allt och nu ar det varmt so det kommer inte bli skont ute idag med smink, aja det kmr sakert borja regna sen. HIHI!

Har ialla fall po mig min blommiga fina ljol med ett vitt linne, sommrigt mumus.

Vantar po att pappa ska komma for han gick ut nonstans med en slakting (ingen aning vad jag har honom, fast dem berattat tusen ggr. Har so monga slaktingar har att jag inte ens traffat alla) .

Nu ska jag fortsatta kolla po bilder po bilddagboken.

ADELINA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0