I'm Up!

Japp, vaken nu.. Vaknade vid 11.30-11.45 av att min lillebror spelade hög musik. Han är typ förälskad i Zara Larsson, sen när man typ retar honom så typ sktrattar han och rodnar som bara den! Sjukt kul att se på ;)

Hmm, vad har jag hunnit med nu då, jag har städat, druckit ett glas juice och lyssnat på musik. Har inte ätit frukost ännu, det är ju så äckligt med mat så fort man vaknar, eller enligt mig är det det.

Idag skall jag och mamma till gekås tror jag fölr att jag skall inhandla böcker (skolan börjar imon), pennor och andra små nödvändiga saker!

Men nu skall jag dra och borsta tänderna för det har jag inte gjort ännu! :O


Zara Larsson, armends flickvän ;)


Pusspuss Kaltrina :D♥

Kommentarer
Postat av: Armend

hon ljuger skall döda henne

2009-08-17 @ 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0